reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Mlynská

Martina Mlynská

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje CV by ma opísalo asi nasledovne:- Študentka Fakulty Managementu UK v BA- Členka o.z. Manageria- Basketbalová rozhodkyňa 2. triedyJa dodávam, že milujem objavovanie všetkého nepoznaného. A to je presne rá vlastnosť, ktorá ma primäla k blogovaniu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Univerzita snov

Martina Mlynská

Univerzita snov

Keď sa opýtate hociakého mladého Slováka či Slovenky, ktorí mali možnosť užiť si školu v zahraničí, či im zahraničná univerzita dala viac, ako tá na Slovensku, zaručujem vám, že vám každý z nich odpovie áno.

  • 5. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 943x
  • 5
Recept na kultúrny guláš

Martina Mlynská

Recept na kultúrny guláš

Poviem Vám pravdu narovinu: aj keď milujem svoju krajinu, Slováci majú pár pekne škaredých vlastností. Na nadávanie to by nás bolo, ale na to, aby sme s tým niečo urobili, na to sú tu predsa iní. Sme závistliví. Sme pesimistickí a občas do nášho kotlíka kultúrneho dedičstva ešte prilejeme riadnu dávku arogancie. Ja taká ale nechcem byť. Chcem si z kultúry našej malej krajiny vziať iba to dobré. Preto by som sa s Vami rada podelila o moju vlastnú kultúru okorenenú vlastnosťami, ktoré som okukala na svojich skromných potulkách svetom a pridala ich do mixu môjho slovenského temperamentu.

  • 9. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 472x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu